mandag 25. mai 2009

Kosedag ute:)

I dag kikka endeleg sola fram igjen, og vi har kosa oss masse ute. Då jentene kom heim ifrå skulen tok eg med meg steikjetakka ut og steikte lappar. To nabojenter kom på besøk også. Koseleg med besøk:) Lappane blei ete opp etterkvart som eg steikte;)
Men det blei dårleg med middag. Mannen kom heim til oppvask og tomme panner, og eg for på jobb.


Her er inngongspartiet vårt. (Ser jo no at eg skulle ha vaska trappa! Hehe! Sånn er det med sandkasse og ungar.)








Fekk endeleg brukt dei nye putene!

Ha ei fine veka!
Helsing Karin


1 kommentar:

  1. Hallo igjen til deg :-)
    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-)
    Bildet over kommoden min har jeg malt selv :-)
    Masse hvitmaling litt/masse sparkel og sølv!!!!
    Ha en fin dag. Selv er jeg hjemme med sykt barn :-(

    SvarSlett