tirsdag 19. mai 2009

FRIDAG :o)

Hei!

I dag har eg hatt fri. Eg har bare slappa av:) Da gjorde veldig godt etter ei travel helg. Synes dagane og vekene går i ett fortida:(
I kveld er det foreldremøte for 1.klasse, og så er det klubb med jentene. Ser alltid fram til desse klubbkveldane. Veldig kjekt:)





Har kjøpt nye puter til utestolane og til ein benk ved inngongspartiet. Bare så synd at det regnar og vi ikkje får brukt da. Men håpar på vi får ein lika fin sommar som ifjor;)





Uteduk som passar til putene!

Ha ein fine kveld!
Klem Karin





2 kommentarer:

  1. Herlig med fri jah :-) Spesiellt når eg sku hatt langdag :-D

    Så fint med duk og puter i samme serien. Tør eg gjetta på at dei e kjøpt på KID?? :-)

    Eg har like pute, men fant ikkje duken når eg va der ute (Så eg har lagt på en liknande frå i fjor! GJENBRUK vett du ;-)

    SvarSlett