lørdag 6. juni 2009

Endeleg helg!

Då var det endeleg helg. Det har vore ei trevel veka med mykje jobbing. I kveld er eg aleina og skal sjå ein "jentefilm." Har snopa og skal bare kosa meg når ungane har lagt seg.

Her er bilder frå toalettet vårt i 1.etasje. Her skulle vi gjerne hatt plass til ein dysj, men som dåke ser er det altfor lite:( Med mange barn i huset blir behovet for eit bad til, større og større. Ser for meg tida med tre tenåringsjenter som skal på badet samtidig! Godt det er leeeenge til;)






















Ha ei fortsatt fine helg!
Klem frå Karin


5 kommentarer:

  1. Da va eit lite koseleg rom. Treng ikkje tenåringsjenter før da e fø lite med 1 bad. Vi har tenåringsgutar som krangle om da eine bad so e deiras..... Da andre badet e vi 4 stk so bruke....., og da e mykje mindre.

    SvarSlett
  2. Koslig gjestebad da. Eh, ikkje for å ta motet fra deg,men plutselig har du tre tenåringsjenter, det går himla fort. Snart er dei gifte og. *erfaren*
    Fortsatt god helg.

    SvarSlett
  3. Så koselig! Eg har jo vore hos deg og alt:), så eg ser forskjellen. Knall bra!!!! PS. Har dåke dei putene på KID? Dei med blomar på. Klem G

    SvarSlett
  4. He he -ja må sei at eg hadde deg litt i bakhåve... Om eg sku senda mld på fb for å hørra om du kunne legga av ei til meg :-) Men plutselig va eg på Husnes :-)

    HB du å familien he hatt en fine st hans feiring :-)

    SvarSlett
  5. Så flott og koselig. WC skiltet var sååå søtt:) Ha en flott kveld. Smil fra Lise

    SvarSlett