torsdag 7. mai 2009

Bloggtørke

Det har vore bloggtørke på bloggen min;( Tida har ikkje strukke til i det siste. Men håpar å komma sterkare tilbake.

Vi har fått inn masse fint på Kid no. Butikken bugnar av "uteting". Eg hadde meg ein handletur igår. Skal visa bilder seinare. No må bare godveret komma slik at vi får kosa oss ute igjen.



Dei siste dagane har minstemann vore sjuk. Han har feber og må holda seg inne. Her står han og ser etterlengta ut på dadda. Har så lyst å vera med....



Ellers går dagane i vanleg husarbeid, og å hjelpa ungane med lekser. Kunne godt tenkt meg ei vaskehjelp:) Men kjenner eg meg sjølv rett, hadde eg nok vaska før ho kom;)



2 kommentarer:

  1. Håpe minsten snart blir frisk att. Her e da pappan og eldstemann so ikkje e i form. Feber m.m. Fin helg te dåke.

    SvarSlett
  2. Så koselig med kommentar fra deg på siden min, ar aldri vært innom deg, jeg. Her var det jo koselig!

    Ha en fin helg!

    Klem Lenemora

    SvarSlett